sábado, 20 de marzo de 2010

Part accidentat.

Una apagada en un hospital argentí obliga a il·luminar un part amb telèfons mòbils

El nen i la mare es troben en perfecte estat

EFE
BUENOS AIRES

Una apagada provocada per una tempesta ha obligat avui a l'ús de telèfons mòbils per il·luminar el part d'una noia en un hospital de la ciutat de Córdoba, al centre de l'Argentina.

Amb la difusa llum dels mòbils dels metges, les infermeres i Ignacio Nardini, marit de Fernanda Soria, la noia ha donat a llum Fausto, que ha pesat 3,160 quilos i està "en perfecte estat de salut", segons ha declarat el pare.

Nardini ha dit que ha quedat "exhaust" per l'experiència, però ha destacat que acompanyar el naixement de Fausto, primer fill de la parella, ha estat "el millor" que li ha passat a la vida.

"Amb la claror del meu mòbil"

"El nen ha nascut a les 4.00 de la matinada, amb la claror del meu mòbil i dels telèfons dels metges i les infermeres. Jo tenia poca bateria i a estones se m'apagava el telèfon. Ha sigut tot un esdeveniment", ha declarat.

Fausto ha nascut enmig d'una tempesta que ha deixat sense subministrament d'energia l'Hospital Neonatal de Córdoba.

"No tenien llanternes ni espelmes. S'ha inundat tot l'hospital, ha sigut un caos. Els metges estaven indignats per la situació", ha comentat Nardini.

"Acompanyar la meva dona en el part d'aquesta manera ha estat el millor que m'ha passat a la meva vida", ha insistit Ignacio Nardini.

No hay comentarios:

Publicar un comentario